vrijdag 21 augustus 2009

PR voor Tilburg University

Woensdagavond laat zijn we teruggekomen van een mini-break in Engeland. Van de vier dagen hebben we er twee in Londen doorgebracht. We hadden vreselijk veel geluk met het weer; niet te warm, niet te koud. Daarom hebben we ook veel gelopen en alleen de 2e dag onder de grond gereisd. Lang geleden zijn Ben en ik, onafhankelijk van elkaar en in dezelfde week, een keer in Londen geweest, maar allebei kunnen we ons daar niet veel meer van herinneren. Bart is in mei dit jaar met school geweest en hij wilde graag nog een keer terug.

Bart heeft twee dagen lang het logo van de UvT op z’n rug gehad. Ik had nog een rugzakje liggen dat alle bibliotheekmedewerkers kregen toen er binnen de bibliotheek het e.e.a. ging veranderen. Als ik het me goed herinner, zat er in het rugzakje een schoolbordje. Zo konden we met een schone lei beginnen. Het leitje heb ik niet meer, dat is al zo vaak schoongeveegd, maar het rugzakje heb ik dus nog wel. Heel handig voor wat eten en drinken!

Misschien een idee voor volgend jaar, in plaats van stickers voor op de koffer? Een koffer zie je immers alleen op de lopende band van het vliegveld, zit in de kofferbak van de auto of bus of staat ergens waar medereizigers hun benen er niet over breken. Het rugzakje heeft in die twee dagen in Londen zeker een veel groter publiek bereikt. Zo te zien hebben wij nog een uniek item ook, want ik zie op de site van de Tilburg University online shop dat deze tasjes nu alleen met het Engelse Tilburg University te verkrijgen zijn.

Als deze tasjes in meer kleuren beschikbaar komen, van die felle kleuren van de shirts die ik zo vaak bij Selexys zie hangen, dan beloof ik dat ik mezelf en Bart en nieuw tasje cadeau doe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten