donderdag 30 juli 2009

8 weken later

We zijn alweer 8 weken verder na mijn laatste bericht op 1 juni. Mijn vakantie in Pensol heb ik al lang weer achter de rug evenals de interne UvT-verhuizing van onze afdeling naar een andere gebouw.
Dat we met de hele afdeling bij elkaar zitten, is een hele verbetering. We hebben meer contact met elkaar, je loopt makkelijker even naar elkaar toe en we kunnen nu met elkaar praten terwijl de deur open staat. Natuurlijk hebben we ook al gemerkt dat als je dichter op elkaar zit, je (soms onuitgesproken) regels maakt over praten met elkaar met collega's in de buurt. Hoe het is als we na de vakantieperiode met een volledige bezetting zitten, zien we dan wel weer en tegen de tijd dat we terug kunnen naar gebouw L, zijn we helemaal gepokt en gemazeld.

Wat heb ik over de afgelopen periode te melden? Er zijn twee personen die ons hebben of gaan verlaten. Ten eerste Emmeken, ons afdelingshoofd. Zij is hier op de UvT benoemd tot hoofd van de afdeling Instellingsbeleid. Ten tweede gaat Vanessa ons verlaten; zij heeft bij Europeana een baan aangeboden gekregen als General Project Manager. Europeana is een online service die het culturele erfgoed van Europa samen brengt.

Over de afgelopen 2 maanden heb ik het e.e.a. aan berichten verzameld. Ik wil proberen elke dag een bericht te plaatsen. Er zit wel wat ‘oud’ nieuws bij, maar daarvan vind ik dat het de moeite waard is om er enige tijd later nog iets over te zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten