donderdag 28 mei 2009

Auteursrechten Informatiepunt

Eindelijk in de lucht: het Auteursrechten Informatiepunt van de Universiteit van Tilburg! Ik heb er lang aan gewerkt, maar het resultaat is wat ik voor ogen had. Ik heb wel wat hulp gehad van enkele collega’s en vanuit het landelijke Netwerk Auteursrechten Informatiepunten. SURF speelt hierbij een belangrijke ondersteunende rol. Vanuit het Informatiepunt verwijs ik regelmatig naar produkten en diensten van SURF. Enkele voorbeelden:
  • hun website over Auteursrecht in het hoger onderwijs
  • de vraagbaak Beeld en Geluid
  • flyers voor docenten en studenten over auteursrecht op beeld en geluid.

    Mijn zoon is verantwoordelijk voor de foto. Zelf iets maken had mijn voorkeur, want ik wilde me natuurlijk niet schuldig maken aan ongeoorloofd hergebruik van iemand anders z’n foto of illustratie ;-)

    Het werk is nog niet af, voorlopig nog niet. Ik wil er met name nog een sectie voor studenten aan toevoegen en een UvT-specifieke FAQ. Verder zullen er natuurlijk nog de nodige toevoegingen en aanpassingen plaats vinden.
  • Geen opmerkingen:

    Een reactie posten