zaterdag 3 oktober 2009

Update maand september

Oei, 6 weken helemaal niets gepost. Ik kan niet zeggen dat ik er echt geen tijd voor gehad; het is domweg op de achtergrond geraakt. Echt druk heb ik het pas de laatste 3weken: iedereen terug van vakantie en het werk begint weer op volle toeren te draaien. Naast natuurlijk het reguliere werk, was er begin september het 3-maandelijks overleg van de Werkgroep Repository Managers in Utrecht en anderhalve week geleden namen Eric, Ingrid en ik een kijkje in de keuken van Igitur, de repository afdeling van de Universiteit van Utrecht. Eric ging voornamelijk voor het OJS (Open Journal System) en Ingrid en ik voor het reilen en zeilen van Igitur. Verder heb ik me de afgelopen 2 weken bezig gehouden met de briefselectie en eerste gespreksronde in verband met de vacature voor ons afdelingshoofd Academic Services. Daarnaast werken Marian en ik aan een korte presentatie a.s. maandag voor de visitatiecommissie van de Faculteit Geesteswetenschappen, die er op het laatste moment nog ingelast is. Marian, als facultair contactpersoon voor FGW, zal de presentatie houden.

De komende tijd staat voornamelijk in het teken van de internationale Open Access week. Petra heeft al veel gedaan voor de PR en het is nu zaak dat ik heel concreet alles op een rijtje zet en me even niet laat afleiden door ander werk en dingetje die er tussendoor komen. Op de website van SURF is een overzicht van de activiteiten die op de verschillende universiteiten plaats zullen vinden. Het eerste PR-materiaal van SURF (een groot pakket oranje kaarten) is al binnen. Volgende week komt de rest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten